pondelok 10. decembra 2012

PRESS: január 2013 EMMA

V týchto dňoch si v novinových stánkoch aj v obchodoch môžete kúpiť nové číslo časopisu EMMA, kde nájdete...hádajte koho? No predsa nás dve - mňa a Klárku :) Pre všetkých čitateľov sme pripravili voňavé dobroty, ktoré napíšeme aj vám :) Za článok ďakujem Bronke Horváthovej a za fotky Júlii Šimákovej - skvelým babám, s ktorými sme strávili príjemné dopoludnie :)




Tu je náhľad článku a každý recept ešte dodatočne napíšeme v osobitnom poste :)




A jedno celkom smiešne video k reportáži, kde rozprávam rýchlo a občas sa zakoktám :)

Veľké ďakujem patrí, okrem mojim najbližším (hlavne môjmu priateľovi D., ktorý ma vo varení a blogovaní veľmi, veľmi podporuje, mojej malej princeznej, s ktorou je radosť tvoriť hocičo, s ktorou je radosť žiť, babkám a starkým, ktoré má zásobujú úžasnými surovinami, a tým ostatným blízkym, oni vedia, ktorí ochutnajú, pochvália, podporia, majú nás radi... No a to veľké ďakujem teda patrí ešte aj vám, milí moji čitatelia, pretože keby nebolo vás a vašich pozitívnych ohlasov (ktoré sú také motivujúce!) nemala by som pre koho fotiť a písať :)

ĎAKUJEM ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...