utorok 4. decembra 2012

DIY: adventný kalendár

Pre moju malú princeznú som sa rozhodla vyrobiť adventný kalendár. Tie čokoládové z obchodu mi síce pripomínajú detstvo, ale aj tak som chcela, aby Klára nemala v balíčkoch len sladkosti, a hlavne, aby sa každý deň nevedela dočkať, čo si nájde - až do Vianoc má o radosť a prekvapenia postarané :)





A tak sme v jedno sobotné dopoludnie pri raňajkách vyrábali adventný kalendárik. Klárka pomáhala so stužkami aj s číselkami, poslušne podávala nožnice aj lepidlo, ale čo mamina schovala do balíčkov nevie :)





Balíčky sú z papierových roliek z kuchynských utierok a z toaletného papiera, ktoré si už dlho predlho odkladáme a vyrábame z nich všelijaké vecičky. Upravila som každý jeden na potrebnú dĺžku, zabalila do zeleného papiera, schovala dnu pistácie, mandle, lieskové oriešky, gumených medvedíkov, cukrík alebo keksík, zaviazala a bolo :)


 


Čo vy a adventné kalendáre? Tiež vám pripomínajú detské časy? A vyrábali ste nejaký? Alebo kúpili čokoládkový? :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...