štvrtok 21. apríla 2016

Instagramové fotografie

Začnem tak obšírne a filozoficky :) Každý z nás má v živote obdobia, kedy veci nejdú podľa našich predstáv, aj ked by sme veľmi chceli.  V jednom takom období som sa ocitla aj ja, a hoci som sa napriek všetkému snažila, aby môj život plynul relatívne normálne, nedokázala som to zvládnuť vo všetkých oblastiach. A tak sa stalo, že aj náš bodkovaný foodblog zostal opustený a s ním aj vy, jeho čiatelia, a verte, či nie, veľmi veľa mojich myšlienok patrí práve vám. Premýšľam nad tým, čo ďalej, ako to vymyslieť tak, aby sme vás mohli ďalej tešiť alebo inšpirovať alebo len tak spríjemniť váš čas... 


Na konci vám položím otázku (otázky), pretože potrebujem radu :) Prečo? Pretože prednedávnom som dostala jeden návrh a to skúsiť otestovať mobilný telefón, nakoľko v dnešnej dobe je aj tento nástroj úzko prepojený s foodbloggermi a instabloggermi. Keďže ja mám, rovnako ako aj iné slovenské foodblogy (špeciálne by som chcela vyzdvihnúť Monikin Lapetit.sk, lebo to je radosť pozerať! :) alebo moju budúcu švagrinku a jej lifestylový blog a instagram) aj svoj instagramový účet, ktorý je trošku menej food a viac personal, a práve tam väčšinou uverejňujem fotografie fotené len telefónom, a keďže môj telefón sa pokazil a ďalší sa rozbil a proste mám štastie alebo som len extrémne šikovná :) pristala som na tento návrh, a celkom som sa na to aj tešila. Tu je pár záberov z toho, ako som sa "hrala", a ako som sa utvrdila v tom, že áno, asi potrebujem nový telefón :D a ak by to bol tento... ach! :) Fotili sme Klárkinu najobľúbenejšiu maškrtu - vafle, na ktorú máme skvelý recept a už som vám ho spísala tu, moju obľúbenú maškrtu - ľadovú kávu, úžasný chia buding s malinami a raňajky pre slečny, ktoré nedajú dopustiť na bagetky, mrkvu a ľadový šalát (ja a Klárka), a na záberoch sa objaví aj neuveriteľne chutná kniha, ktorú som dostala na Vianoce od mojej dobrej kamarátky a fotografky Zuzky.

 
 

Máte aj vy svoje instagramové účty? Fotíte na ne len mobilom? Je nejaký, na ktorý nedáte dopustiť? Tak, a teraz babo raď :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...