piatok 27. apríla 2012

minipost: trenčianska kačacinka

Veľmi sa ospravedlňujem všetkým mojim milým čitateľom, ale posledné obdobie mám tak málo času, alebo skôr tak veľa povinností, že musím s ťažkým srdcom odkladať svoje blogové príspevky... Tu je aspoň zopár obrázkov z jedného sobotňajšieho obedu vo vynikajúcej reštaurácii Pod hradom v Trenčíne. Polievku z jarného hrášku, ktorá chutila výborne, a nádherne vyzerala, som z nejakého prazvláštneho dôvodu neodfotila (zabudla som;), čo ma veľmi mrzí. Našťastie som však nezabudla fotoaparátom zvečniť nemenej chutný a očarujúci druhý chod: kačacie prsia so zemiakovou štrúdľou, s hruškou a brusnicami...









Klárka mala bryndzové halušky so slaninkou a mladou cibuľkou, ktorá ju na chvíľu úplne demotivovala a nechcela jesť ;) Ale nakoniec jej veľmi chutilo. No a samozrejme ešte mliečko - to musí byť :)





Krásny víkend :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...