streda 4. apríla 2012

jemný sneh z hrušiek a physalis v horkej čokoláde

Radi experimentujete? Ja celkom áno, ale pravdupovediac, málokedy sa mi moje experimenty vydaria... ;) Tento vyšiel, a najmä som si úplne zamilovala physalis alebo židovské čerešne, ktoré mi kúpil môj drahý :) Majú osviežujúcu sladkokyslú chuť, jemnú vôňu, krásne vyzerajú a obsahujú veľa vitamínu C.

 


Tuhý sneh z bielkov vymiešame s vanilkou, vanilkovým cukrom, citrónovou šťavou a nastrúhanými hruškami. Dáme chladiť, medzitým si roztopíme horkou čokoládu a namáčame v nej židovské čerešničky. Poukladáme ich na papier na pečenie a necháme stuhnúť, potom nimi ozdobíme hruškovú penu.


 

 

  • 2 bielky
  • 2 hrušky
  • vanilkový lusk
  • vanilkový cukor
  • citrónová šťava
  • physalis
  • horká čokoláda

 


Uvidíme, čo na tento dezert povedia moji degustátori :) A ak by ste chceli iba úplne rýchlu a jednoduchú maškrtu, židovské čerešne v horkej čokoláde sú neuveriteľné!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...