piatok 2. decembra 2011

tvarohové muffiny

Včera sme mali babské popoludnie: ja a dve malé baby-jagy sme sa hrali a smiali a ešte sme aj čosi upiekli :)




Klárinka si už asi tri dni pýta svoje najobľúbenejšie muffinky (je jedno aké) a tak sme sa pustili do toho. Mali sme doma domáci tvaroh od babky z kravského mliečka, tak sme si strategicky urobili tvarohové.

 


Toto sme potrebovali:
  • 1 a 1/2 hrnčeka špaldovej múky
  • 1/4 hrnčeka cukru
  • 1/4 hrnčeka mlieka
  • 1/4 hrnčeka oleja
  • 250 g tvarohu
  • 1 čajovú lyžičku sódy bikarbóny
  • 1 čajovú lyžičku prásku do pečiva
  • 1/2 čajovej lyžičky soli
  • 1 vajce
  • 1 čokoládku
Dievčatká mi zmiešali suché suroviny, ja som vymiešala tvaroh s cukrom, pridali sme vajíčko, mlieko, olej a postupne sme prisypávali suchú zmes. Nakoniec sme ešte nalámali do cesta bielu čokoládu s lentilkami, ktorá nám prišla balíkom až z Írska od Laurinkinej tety a mojej sesterničky najlepšeeej Marušky :) Piekli sme 35 minút pri 190°C.


Moje malé kucháročky boli šikovné, nasmiali sme sa - no veď však posúďte sami :)))


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...