streda 6. júna 2012

smotanový koláč


Ako sa máte takto začiatkom júna? Bolo krásne, trošku sucho, no už stihlo aj poriadne spŕchnuť a zase svieti slniečko :) Aspoň tu u nás... Ja som bola, a vlastne ešte stále som chorá, zavalená prácou a učením, takže na blogovanie mi nezostáva priestor...a mne to trhá srdce! Preto sa budem snažiť nejako si čas naplánovať tak, aby sa našiel kúsoček aj na písanie pre vás a tiež na komentovanie mňamózností z dielne ostatných milých foodblogerov (a aj iných blogerov).




Mám pre vás koláčik, ktorý patrí do kategórie "rýchlo a jednoducho". Skrátka taký, ktorý sa nepečie a môžete si ho pripraviť vždy, keď nemáte veľa času, ale chcete svojim blízkym ponúknuť niečo chutné. Je z keksov a priznám sa, že takýmto koláčom veľmi neverím, no tento ma presvedčil!






Ingrediencie:  
  • 6 balení BeBe kakaových
  • 2x smotana na šľahanie
  • 5 lyžíc cukru
  • 4x kyslá smotana
  • 4x vanilkový cukor
  • kakao
Smotanu na šľahanie vyšľaháme s cukrom a postupne pridávame kyslé smotany, v ktorých už máme rozmiešaný vanilkový cukor. Na plech vrstvíme pekne vedľa seba keksíky, na ne plnku, a opakujeme a opakujeme. Na vrchu by mala zostať ako posledná vrstva plnky.  Koláčik necháme stuhnúť v chladničke, a nakoniec ho celý posypeme kakaom. Podávame vychladený -  je naozaj osviežujúci, keksíky v ňom krásne zmäknú, no jedna báseň...





A takto to vyzerá, keď niekto nedokáže ani počkať na lyžičku :)



Majte sa nám všetci pekne - úsmevy, prosíme... :) ...Ďakujeme!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...