pondelok 23. januára 2012

liebster blog

Chcela by som sa pochváliť, ale hlavne poďakovať hneď dvom osôbkam, ktoré mi udelili krásnu, milú bloggerskú cenu, ktorú si veľmi vážim. Tak sa teším z toho, ach :)) 


Takže tejto cti sa mi dostalo od Ajky, ktorej rozkvitnutý blog Poľné kvety je nádherný a plný receptov na všelijaké dobrôtky, z ktorých len slinky tečú, a vždy sa nad nimi vytešujem, mňam, a ešte od Andrejky, ktorej úžasné Mňamoty sú plné tradičných aj netradičných mňamôt :), veľmi inšpiratívnych a voňavých a lákavých.


Ja som sa rozhodla udeliť toto ocenenie naozaj zo srdca týmto blogom:
  • Jankin blog .rooster hill. je nie len o varení, ale aj o krásnych farebných fotografiách, z ktorých sála rodinné teplo a láska, pri jeho čítaní som vždy pokojná a usmiata :)

  • Dankin blog Dora´s art je plný talianskych aj netalianskych jedál,  je jedným z mojich najobľúbenejších, pretože tam je nie len krásne čítanie, ale aj krásne pozeranie - všetko v každom príspevku :)

  • Frommarysity blog je úžasný. Plný neskutočných dobrôt, úprimných slov od mladej, veselej dievčinky, ktorá pečie a varí s láskou a ja vždy vyhladnem, keď pozerám jej recepty - vždy sa mi trafí do mojich chutí :)

  • Natali a jej Cutlery foodblog... Úžasné fotografie a famózne recepty, ktoré pohladia oko aj dušu aj mlsný jazýček :) 

  • A Katkin Hrnček-var! To je počítaníčko! O skvelom jedle, o krásnych príbehoch :)

Pravidlá oceňovania:
Nechajte odkaz na svojom blogu na osobu, ktorá vám ocenenie udelila. Vyberte 5 blogov, ktoré chcete oceniť, tieto blogy nesmú mať viac ako 200 následníkov. Svojim nominovaných zanechajte odkaz na ich blogu, aby vedeli, že ich chcete oceniť:-) Potom umiestnite ocenenie na svojom blogu.

Ešte raz ĎAKUJEM! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...