piatok 11. novembra 2011

1. foodblogger session

Ešte stále som plná dojmov a usmievam sa a usmievam a pohmkávam si... Keď som predvčerom stála v Bratislave pred Chefparade, mala som trošku stiahnutý žalúdok - ja, taký introvert a blonďatý odľud (iba slabý odvar odľuda;) idem na stretnutie s toľkými neznámymi ľuďmi... jaaaj, ale či s neznámymi?! práveže vôbec nie! a už som bola vovnútri, medzi veselými oranžovo-červenými stenami a kopou, obrovskou a dychberúcou kopou rôznych potravín, prísad, korenín a iných mňamózností, pripravená konečne spoznať ľudí, ktorých tak rada čítam a ktorí sú mojou nekonečnou inšpiráciou, a aj v skutočnosti sa na nich usmiať a podať im ruku a počuť aký majú hlas a vidieť s akou veľkou láskou varia :)

Bolo tam teplo - také to krásne, ľudské, boli tam vône všakovaké nezabudnuteľné, bol tam smiech a rozhovory o varení aj nevarení - bolo tam úžasne! Jaj, tak som si priala, aby čas neutekal tak neúprosne rýchlo (ako to robí vždy, keď sa cítite dobre), aby som to domov nemala tak ďaleko, aby som mohla zostať na tie čokoládové ja-odpadnem-od-rozkoše tortičky... nuž ale nie všetky priania sú splniteľné, však? a aj napriek tomu, že som odchádzala skôr, no s pocitom hrejivým, neopísateľným, zanechávajúc mojich milých foodbloggerov v chutných debatách v obklopení skvelého jedla, ktoré sme si navarili :)


































Veľké ďakujem nášmu hrdinovi Tomášovi z foodissima a šéfkuchárom Milanovi a Martinovi z Chefparade - škola varenia Bratislava.

PS: Som šťastná, že som Vás všetkých spoznala! (ešte o vás bude post, veru, veru :)
PS2: Trošku sa mi poprehadzovali fotky, ale nestíham dnes, prepáčte :)
PS3: V Chefparade pripravujú aj kurzy varenia, na niektoré z nich možno raz, dúfam, tiež zavítam :)

Krásny víkend všetkým :)

foto by: môj skvelý bráško Roman (a zopár som odfotila aj ja)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...