štvrtok 13. septembra 2012

baklažánový nákyp a varimrad.sk

Moji blízki stáli pri zrode jedného pekného projektu s pekným názvom Varím rád - ak máte chuť vytvoriť si vlastnú online zbierku receptov, nech sa páči :) Asi sme naozaj rodina amatérskych kuchárov a nadšených papkáčov v jednom...





No a toto je jeden recept od mojej skorošvagrinky Ivky, čerstvej mamičky nádherného chlapčeka - Klárkinho bratrančeka. Teším sa až ho spolu opäť pripravíme, keď si mladá rodinka trochu zvykne na veľké, ale úžasné zmeny, ktoré nastali v ich živote. 

Každopádne, vy si ho môžete urobiť skôr, je totiž výnimočne chutný, neviem ako inak ho opísať. Podeliť sa s vami o túto dobrotu som sa chcela už dlhšie, no nakoniec ho Ivka sama stihla zdokumentovať na spomínanej stránke, takže všetko, čo na jeho prípravu potrebujete, aj to ako treba postupovať, nájdete tu.

Ja som mu urobila aspoň farebný portrét ;)



Ako najčastejšie pripravujete baklažán vy? Ja túto krásnu fialovú zeleninku priam zbožňujem, takže za každý ďalší tip budem vďačná :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...